Dúplex singular a La Devesa
Descripció de la propietat
Si estaves buscant un pis ben situat, amb tots els serveis bàsics a menys de 5 minuts caminant, lluminós i d’obra nova, ets al lloc indicat!
Et presentem aquest baix en format dúplex de 3 dormitoris al barri de la Devesa de Girona. El pis, ubicat als baixos d’un singular edifici cantoner davant de l’Escola d’Hostaleria de Girona, disposa d’una àmplia i il·luminada zona de dia en planta baixa, amb una doble alçada que li atorga un volum increïble per treure’n molt de partit, un bany complet i dos dormitoris dobles. A la planta superior, accessible a través del menjador amb una escala, trobem una suite amb molta privadesa respecte la resta del pis, juntament amb un bany complet integrat.
Aquest pis és cantoner amb tres carrers: Güell, Illa i Bernat Boades, el que li atorga un plus de llum que altres baixos no tenen i que és agraït, en una zona tranquil·la i amb bona reputació. L’edifici no disposa de pàrquing, però tenim diferents opcions als edificis confrontants, te’n podem informar. Apareixen poques oportunitats per gaudir d’un pis amb aquest singular estil a La Devesa, aprofita-la ja!
- Construïts 156 m2
- Habitacions 3
- Banys 2
- Calefacció Eléctrica
- Aire condicionat
- Terrasses 11.40 m2
- Ascensor
- Certificació energètica B
Ubicació de la propietat
Propietats similars
Pis d’obra nova a Domeny
Baix amb terrassa obra nova
T’interessa? Programar una trucada
Si voleu més informació sobre aquesta propietat, si us plau, ompliu tots els camps del formulari
Si us plau, proporcioneu les vostres dades i un assessor es posarà en contacte amb vosaltres per proporcionar-vos més informació
Missatge enviat
Gràcies per posar-te en contacte amb Espígul
L’equip revisarà la teva sol·licitud i un assessor es posarà en contacte amb tu aviat