Pis amb terrassa a Sant Cugat (ref.1588)

Pis amb terrassa a Sant Cugat

99 m2  3 Habitacions  2 Banys  2 Alçada
630.000 €

Pis de 3 dormitoris dobles i 2 banys, amb sortida a terrassa, situat al carrer Abella 46 (Edifici A) de Sant Cugat de Vallès.

Superfície útil habitatge 84,83 m2.

Superfície construïda 99,14 m2

Superfície terrassa 16,32 m2.

Abella 46 és un conjunt de dos edificis dissenyats per a una major eficiència energètica, afavorint l'ús racional de l'energia, cuidant el mateix temps de l'medi ambient, la qualitat i el confort climàtic interior.

Un total de 18 habitatges distribuïts en dos edificis de 9 habitatges cadascun, i una zona comunitària central amb piscina. El conjunt està envoltat d'arbres que proporcionen un perímetre natural verd aportant un entorn natural i agradable. Distribucions racionals dels habitatges de 3 i 4 dormitoris, amb grans obertures que donen sortida a patis i àmplies terrasses.

Cuines Santos amb electrodomèstics Siemens. Sistema de climatització i aigua calenta mitjançant aerotèrmia (tecnologia amb màxima eficiència energètica A) i amb calefacció per terra radiant. Plaques fotovoltaiques que complementen l'obtenció d'energia verda.

Ubicació propera a el centre urbà de la població però alhora tranquil (a 750 metres dels Quatre Cantons).

Places d'aparcament i trasters a la planta soterrani.


Construïts 99 m2
Útils 85 m2
Terrasses 16 m2
Dormitoris 3
Banys 2
Cuina moblada
Calefacció Terra radiant
Alçada/Planta 2
Fusteria Exterior Alumini
Fusteria Interior Fusta lacada blanca
Estat Obra nova
Tipus de terra Gres
Ascensor
Aire condicionat
Piscina privada
Piscina comunitària
Zona comunitària
Qualificació Energètica (A) MOSTRA
Llum
Aigua



sol·licitar informació

Si vols més informació sobre aquesta propietat, si us plau, omple tots els camps del formulari:

Espígul, la teva immobiliària de Girona i Barcelona

Propietats destacades


670.000 €
104 m2 | Habitacions 4 | Banys 2
610.000 €
99 m2 | Habitacions 3 | Banys 2
610.000 €
99 m2 | Habitacions 3 | Banys 2