Casa cantonera a Valldoreix
Descripció de la propietat
Excel·lent casa de 350 m² a Valldoreix, ubicada en una fantàstica parcel·la cantonera de 1000 m² amb projecció a 3 carrers , molt assolellada en totes les èpoques de l’any, orientada a sud. És un habitatge ideal per a grans famílies ja que la seva perfecta distribució i amplitud fa que tots els membres de la família gaudeixin dels seus propis espais amb gran comoditat.
La casa disposa de jardí d’aprox. 1000 m², piscina, gran saló menjador amb llar de foc, cuina americana, 5 habitacions dobles, dues d’elles suite, celler, 2 despatxos, traster, garatge per a 2 cotxes.
Es distribueix de la següent forma:
Planta baixa: Accedim-hi a través d’un ampli rebedor que ens condueix a un ampli i molt lluminós saló a 2 vents amb sortida a un magnífic porxo equipat amb gran zona de barbacoa. Àmplia cuina americana, amb sortida a jardí, recentment renovada i equipada amb encimera de 90cms, campana extractora marca Pando, i Forn Smeg de 80 cms, compta amb zona d’aigües independent per al rentat i planxat. Des del rebedor i mitjançant una porta de servei també es pot accedir a la cuina. Inclou habitació de servei i lavabo de cortesia.
Planta Primera: Hi trobem 4 dormitoris exteriors (2 d’ells suite). La master-room, amb precioses vistes a jardí i molt assolellada, també disposa de vestidor exterior i bany reformat amb plat de dutxa. L’altra suitte amb bany incorporat i armari encastat. Les altres dues dobles comparteixen bany reformat.
Planta garatge: capacitat per a dos cotxes amb presa elèctrica de càrrega. Aquesta planta té compartimentades diverses estances, 1 despatx amb llum natural a pati anglès, Celler amb gran taula amb capacitat per a 14 comensals, 1 despatx i 1 traster.
El seu jardí natural té instal·lat reg per degoteig i allotja una cambra exterior per a eines de jardí i cambra de màquines.
Característiques : Porta principal de seguretat, finestres de PVC amb vidres de seguretat PS13, fusteria de fusta noble, terres de marbre i parquet de fusta natural canadenca, calefacció radiant, fil musical a tota la casa, gran piscina.
Soliciti’ns visita !
- Construïts 350 m2
- Habitacions 5
- Banys 3
- Calefacció Gas natural
- Aire condicionat
- Certificació energètica E
Ubicació de la propietat
Propietats similars
Passive House a Valldoreix
Casa aïllada d’obra nova a Mirasol
T’interessa? Programar una trucada
Si voleu més informació sobre aquesta propietat, si us plau, ompliu tots els camps del formulari
Si us plau, proporcioneu les vostres dades i un assessor es posarà en contacte amb vosaltres per proporcionar-vos més informació
Missatge enviat
Gràcies per posar-te en contacte amb Espígul
L’equip revisarà la teva sol·licitud i un assessor es posarà en contacte amb tu aviat